Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسولویژه

آیا نسخه کامپیوتر گرن توریسمو 7 منتشر خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی گرن توریسمو 7 مدتی می‌شود که به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است. این عنوان در زمان عرضه با مشکلاتی همراه بود و حواشی مربوط به آن باعث شد آنطور که باید دیده نشود. پرداخت درون برنامه‌ای و افزایش قیمت بازی از دلایل اصلی انتقاد کاربران به این بازی شبیه ساز مسابقه‌ای بود. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

استودیوی Polyphony Digital سازنده بازی گرن توریسمو 7 در مسابقات فینال جهانی Gran Turismo موناکو اطلاعات جالبی درباره نسخه کامپیوتر این عنوان به اشتراک گذاشت. همچنین Kazunori Yamauchi، کارگردان این سری در مصاحبه با وب سایت GTPlanet به صورت تلویحی پورت نسخه پی سی را تأیید کرد.

آیا نسخه کامپیوتر گرن توریسمو 7 منتشر خواهد شد؟

زمانی که از یامائوچی راجع به عرضه بازی گرن توریسمو 7 برای کامپیوتر سوال شد، وی در پاسخ گفت: «بله، من اینطور فکر می‌کنم. در حال حاضر پلتفرم‌های زیادی وجود ندارد که بتوان بازی را به در رزولوشن 4K واقعی با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کرد. بنابراین، یکی از راه‌هایی دستیابی به این مهم انتشار بازی روی پلتفرم دیگر (کامپیوتر) است. این مورد موضوع چندان آسانی نیست، اما در حال بررسی آن هستیم.»

استودیو Polyphony Digital نیز از امکان انتشار جدیدترین نسخه از مجموعه Gran Turismo روی کامپیوتر خبر داد. با نگاهی به عرضه عناوین گذشته سونی روی این پلتفرم، انتظار می‌رود بازی شبیه ساز مسابقه‌ای گرن توریسمو 7 هم برای کاربران کامپیوتر عرضه شود.

تاکنون نسخه 2018 بازی God of War به همراه و Horizon Zero Dawn در کنار دو نسخه آنچارتد برای کامپیوتر عرضه شده‌اند. اخیراً هم عرضه بازی Returnal روی این پلتفرم تأیید شده است. با این حال، باید دید سونی و استودیوی سازنده بازی گرن توریسمو 7 سرانجام این عنوان را روی کامپیوتر عرضه خواهند کرد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا